luni, 10 mai 2010

Dreptul la grevă (2)

Accidental am dat peste acest material. Interesant, nu?
Acum, că li se pregăteşte bugetarilor o reducere a veniturilor, au început să realizeze că jucăriile pe care s-au învăţat să le primească "de la serviciu" cam costă bani. Tot interesant e că, până acum n-am auzit pe niciunul să se plângă de asta. N-au fost deranjaţi că au telefoane noi în fiecare an, că au scaune de 300 de lei, calculatoare de 5000 şi că nici una din jucăriile astea costă cât nu costă nicăieri pe piaţa liberă. Acum, că-i arde la buzunare... hopaaaa!
Păi uite ce le propun eu acum: dacă tot e să faceţi uz de dreptul la grevă (pe care n-ar trebui să-l aveţi), atunci ce ar fi dacă în loc de pancartele cu "Muritori de foame" pe care le tot agitaţi pe la manifestaţii aţi ieşi cu unele pe care să scrie "Nu mai vrem mobile noi!", "Am un scaun mult prea scump!" (şi aici nu se face referire la conţinutul scaunului zilnic), "Maşina mea de serviciu merge încă 10 ani!" şi altele asemănătoare. De asemenea, un alt set ar trebui să conţină lozinci de genul "Daţi drumul finanţărilor de la UE!", "Nu mai vrem să luăm bani degeaba!", "Afară cu nepoţii şi clienţii politici!". Ce ziceţi, stimaţi concetăţeni bugetari? Vă ţine? Că noi încă vă ţinem!
Eu unul şed de 15 ani pe acelaşi scaun, la acelaşi birou, aer condiţionat nu am, iar telefonul mobil l-am schimbat de doar 3 ori în ultimii 15 ani. Şi nu că n-aş fi putut s-o fac mai des. Nu. Doar că am considerat că nu e nevoie. Astfel că am plătit MAI MULT IMPOZIT, din care vi s-au plătit VOUĂ salariile tot mai mari, şi din care vi s-au cumpărat VOUĂ în fiecare an alte scaune, alte telefoane, alte maşini.
Deci, cum stăm? Batem palma? Oare ne puteţi susţine şi voi pe NOI, măcar odată? Măcar atât cât să ştim că nu aveţi dreptul la grevă degeaba!

Niciun comentariu: